رئیس درمانگاه فرهنگیان بندرعباس خبرداد:

گرفتن تست کرونا در درمانگاه فرهنگیان بندرعباس

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۳۰۴۴
گرفتن تست کرونا در درمانگاه فرهنگیان بندرعباس
رئیس درمانگاه فرهنگیان بندرعباس گفت: تست سرولوژی برای تشخیص بیماری کرونا در درمانگاه فرهنگیان بندرعباس انجام می شود و به زودی کلنگ ساخت درمانگاه بزرگ فرهنگیان استان به زمین زده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین ابول پور همایی گفت: درمانگاه فرهنگیان بندرعباس سال هاست که خدمات درمانی متفاوتی را به فرهنگیان و سایر افراد از سراسر استان هرمزگان ارائه می دهد.

وی افزود: تست سرولوژی یا تست خون جهت تشخیص افراد مبتلا به بیماری کرونا فراهم شده است و فرهنگیان سراسر استان هرمزگان و دیگر اقشار مردم می توانند با مراجعه به درمانگاه و با پرداخت هزینه حداقلی اقدام به گرفتن تست کرونا نمایند.

ابول پور ادامه داد: به زودی کلنگ احداث درمانگاه بزرگ فرهنگیان در ضلع شرقی شهر بندرعباس به زمین زده خواهد شد.

رئیس درمانگاه فرهنگیان بندرعباس گفت: ان شاءلله فاز اول ساخت این درمانگاه فرهنگیان تا پایان سال 99 به بهره برداری می رسد که در این راستا بار زیادی از دوش درمان استان را کم می کند و مشکلات درمانی فرهنگیان استان را تا حدود زیادی برطرف خواهد کرد.

ابول پور خاطر نشان کرد: از زحمات استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به خاطر اختصاص زمین، معرفی خیر و پیگیری و مکاتبات پیرامونی و همچنین فراهم ساختن زمینه این اتفاق بزرگ تقدیر و سپاسگزاری می کنم.

نظر شما