صورت گرفت؛

دستگاه قضایی هرمزگان میزبان کاروان"زیر سایه خورشید"

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۸:۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۳۴۵۹
همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد سراسر نور و سرور هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج «ع»، خدام بارگاه منور رضوی به همراه پرچم حرم مطهر امام رضا«علیه آلاف التحیة و الثناء» در قالب کاروان "زیر سایه خورشید" با رییس کل دادگستری ، مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان دیدار نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی صالحی  در جریان این دیدار اظهار داشت: وجود آستان مقدس دو گوهر ارزنده یعنی حضرت فاطمه معصومه «سلام اللّه علیها» و امام رضا«علیه آلاف التحیة و الثناء» در ایران اسلامی نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

وی در ادامه افزود: سربلندی و عزت ملت مسلمان ایران در زیر سایه این دو بزرگوار حاصل شده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر لزوم نهادینه شدن سیره رضوی در جامعه تصریح کرد: با آشنایی مردم و به خصوص نسل جوان با اخلاق و منش آن امام همام جامعه به سمت تعالی سوق خواهد یافت.

صالحی یادآور شد: حضور خادمان بارگاه منور رضوی به همراه پرچم حرم امام رضا«ع» ، روح معنویت را در دستگاه قضایی هرمزگان دمیده و موجب افزایش انگیزه مسئولین و کارکنان این مجموعه در ادامه روند خدمت رسانی به مردم شده است.

وی همچنین اظهار داشت: حضور خدام امام رضا«علیه آلاف التحیة و الثناء» در استان‌ها و مناطق مختلف کشور در شرایط حاضر که امکان زیارت حرم مطهر آن امام رئوف فراهم نیست، موجب می شود عاشقان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» در جای جای کشور خصوصاً در مناطق محروم و کمتر برخوردار ، عطر حریم رضوی را استشمام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز