فرمانده انتظامی استان خبرداد:

دستگیری ۴۴۷ متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۸:۲۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۳۴۶۰
دستگیری ۴۴۷ متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محلات آلوده و جرم خیز استان و دستگیری 447 در اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار "غلامرضا جعفری " در تشریح این خبر گفت : در راستای مقابله جدی با مخلان نظم و امنیت اقتصادی و اجتماعی، و به منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان ،خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد و کالای قاچاق، طرح پاکسازی نقاط آلوده  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  به مدت 72 ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود:یکی از وظایف مهم پلیس مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ است که در این زمینه ضمن پاکسازی چند نقطه و محله آلوده به تهیه و توزیع مواد 421کیلو انواع مواد مخدر به همراه دو قبضه سلاح همچنین 51 هزارو 500 لیتر سوخت  ، 5 میلیارد و 128 میلیون انواع کالای قاچاق و مقادیری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در اجرای این طرح 72 ساعته ، با تلاش همه جانبه ماموران مأموران 43 فقره انواع سرقت کشف ومجموعا 447 متهم شامل سارق ، مالخر و اتباء بیگانه غیر مجاز شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان  ابا اشاره به توقیف و اعمال قانون 205 دستگاه انواع وسایل نقلیه در اجرای این طرح ، خاطر نشان کرد : برقراری امنیت بسیار حائز اهمیت بوده وپلیس با بکارگیری تمام توان خود آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی و برخورد با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان در جای جای استان  می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز