معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

آغاز ثبت نام جهش تحصیلی در دوره اول متوسطه از ۲۳ تیرماه

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۴۰۲۰
آغاز ثبت نام جهش تحصیلی در دوره اول متوسطه از ۲۳ تیرماه
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان، گفت: ثبت نام متقاضیان جهش تحصیلی در دوره اول متوسطه از 23 تیرماه تا اواسط مردادماه در مدارس امکان پذیر می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل اظهار داشت: به استناد ماده 29 آیین نامه ارزشیابی تحصیلی تربیتی دوره اول متوسطه قبول شدگان ساعی و برجسته  پایه هفتم با رعایت شرایط زیر و تقاضای کتبی ولی خود می توانند در ارزشیابی شهریوماه پایه هشتم شرکت نمایند و در صورت موفقیت به صورت جهشی به پایه نهم ارتقا یابند.

وی شرایط جهش در مدارس عادی دولتی و استعداد درخشان متفاوت خواند و شرایط جهش در مدارس متوسطه دوره اول عادی  به شرح ذیل برشمرد:

الف- معدل کل پایه هفتم آنان حداقل 18 و نمره نوبت دوم آنان در هر درس حدقل 15 باشد.

ب- در ارزشیابی شهریورماه پایه هشتم در هیچ یک از مواد درسی نمره کمتر از 16 کسب ننماید.

قویدل با اشاره به شرایط جهش دانش آموزان در مدارس استعداد درخشان، گفت: معدل کل پایه هفتم در خردادماه حداقل 19 بوده و در ارزشیابی نوبت دوم در هیچ یک از مواد درسی نمره کمتر از 18 نداشته باشد و همچنین در ارزشیابی مربوط به جهش تحصیلی که در شهریورماه برگزار می شود، در هیچ یک از مواد درسی نمره کمتر از 17 کسب نمایند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان تاکید کرد: نحوه شرکت متقاضیان جهش تحصیلی موضوع ماده 29 و بند "ه" ماده 33 ارزشیابی تحصیلی و تربیتی دوره اول متوسطه در ارزشیابی شهریورماه به صورت حضوری و با رعایت قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

نظر شما