فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد:

دستگیری ۱۷ اخلالگر نظم عمومی در بندرعباس

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۲۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۵۲۱۱
دستگیری ۱۷ اخلالگر نظم عمومی در بندرعباس
فرمانده انتظامی هرمزگان،از شناسایی و دستگیری 17 نفر از اراذل و اوباش و اخلالگر نظم عمومی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری گفت:در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با هرگونه تحرکات اراذل و اوباش در محلات،طرح پاکسازی نقاط آلوده در 5 محله از محلات شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود:در اجرای این طرح ضمن پاکسازی 7 باب منزل و مخفیگاه اخلالگران،تعداد 17 نفر از مخلان نظم عمومی که سوابق نارضایتی اجتماعی،ایجاد مزاحمت،شرب خمر و... داشتند طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و در این رابطه 3 عدد قمه و یک  عدد باطوم  کشف و 6 دستگاه موتورسیکلت متعلق به اخلالگران توقیف و به یگان منتقل شدند.

این مقام انتظامی استان، با تأکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح استان و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها،خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه پ باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان،اظهار داشت : با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی انجام شده در سه ماهه اول امسال نیز 57 نفر مخلان نظم عمومی دستگیر و تعداد 168 نفر از اخلالگران نظم عمومی توسط پلیس احضار و ضمن توجیه آنان ، از متهمان تعهدات لازم اخذ شده است.

نظر شما