مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خبرداد:

کاهش ۴۴ درصدی فوتی‌های رانندگی

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۵۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۵۶۹۹
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، از کاهش44 درصدی فوتی‌های سر صحنه تصادفات رانندگی در سه ماهه اول سال‌جاری در محورهای برون‌شهری استان نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،یوسف عابدینی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به گزارش آمار تصادفات وقوع یافته در شبکه راههای برون شهری و روستایی کشور که توسط پلس راه راهور ناجا تدوین شده است و بررسی حوادث رانندگی سال گذشته ، شاهد ارتقای ایمنی ، کاهش تصادفات و کشته های سر صحنه در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 98 بوده ایم.

وی در ادامه به کاهش 44 درصدی فوتی های سر صحنه در محورهای استان در سه ماهه اول امسال اشاره کرد و افزود : در همین راستا در سه ماه اول سال جاری نیز کاهش 32 درصدی تصادفات فوتی در جاده های هرمزگان به نسبت مشابه در سال قبل را شاهد هستیم.

عابدینی تصریح کرد: بسیاری ازحجم تردد ناوگان حمل و نقل و باربری کشور در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان انجام می شود و با توجه به میزان تردد در راههای شریانی استان ، کاهش تعداد تصادفات  و فوتی‌های رانندگی در سال‌جاری امیدوار کننده می باشد که با گستردگی عملیات راهداری و ایمن‌سازی جاده‌ها شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

لازم به ذکر است کاهش 30 درصدی تردد ناوگان سبک و سنگین در محور های مواصلاتی طی سه ماه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عمدتا بدلیل شیوع بیماری کرونا می باشد نیز موثر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: بدون تردید کاهش فوتی‌های رانندگی و افزایش ایمنی در راه‌ها نیازمند تلاش جدی بی‌وقفه، عزم همگانی و از همه مهم‌تر به کار بستن سازوکار مدیریتی، همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه استفاده از ظرفیت‌های کمیسیون‌های اجرایی ایمنی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه در راستای کاهش تصادفات و فوتی‌های رانندگی، اقدامات اجرایی و آموزشی در سطح استان در حال اجرا می باشد ، ابراز امیدواری کرد با تداوم اقدامات اجرایی و آموزشی، روند کاهشی تصادفات وفوتی‌ها تا پایان سالجاری ادامه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز