مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان خبرداد:

افزایش ۵۰ درصد سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۵۷۸۰
مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان، از افزایش 50 درصدی سرمایه این صندوق در تیر ماه امسال خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت دهقانی بیان داشت:سرمایه این صندوق از مبلغ 6/4 میلیارد ریال به 6/7 میلیارد ریال افزایش یافته است .

وی افزود :با افزایش سرمایه در تیرماه سال جاری مبلغ 5/3 میلیارد ریال به سرمایه صندوق افزوده شد که از این مبلغ 7/1 میلیارد ریال که با همکاری ومساعدت سازمان جهاد کشاورزی یرای افزایش سرمایه به سهم دولت تخصیص داده شد و مبلغ 7/1 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است .

حجت دهقانی اظهار داشت : این صندوق در سال 1396 با 17شرکت تعاونی و تشکیل و با سرمایه اولی 10 میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با 55 شرکت تعاونی تشکیل و با سرمایه 6/7 میلیارد ریال به فعالیت خود ادامه می دهد وی تصریح کرد :از ابتدای تشکیل تاکنون مبلغ 6/4 ریال تسهیلات ارزان قیمت نیز با این رقم تا پایان سال 99 به مبلغ 000/7 میلیارد ریال خواهد رسید .

وی اعلام داشت: در راستای استفاده از ظرفیت های قانونی به منظور تامین منابع مالی سهم دولت از جمله تبصره 3 ماده و3قانون احکام دائمی کشور و ماده 33 قانونی توسعه اقتصادی کشورو ماده 17 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی ایجاد دهنده و باهمت و یاری استانداری سازمان برنامه و بودجه به توان نسبت به تخصیص اعتباری برای افزایش سرمایه در مرحله بعدی توسعه و ارتقاء به ظرفیت های صندوق انجام شود.

نظر شما