رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

ارائه خدمت به سایر بیماران با تمام توان ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۳۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۵۸۷۱
ارائه خدمت به سایر بیماران با تمام توان ادامه دارد
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ارائه خدمات درمانی به سایر بیماران در کنار درمان بیماران کووید 19 با تمام توان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین فرشیدی افزود: با توجه به افزایش موارد مثبت بیماری کووید 19 در استان و شلوغی بیش از حد بخش های کووید 19 در مراکز درمانی کماکان سایر بیماران در بیمارستانها خدمات لازم را دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه کادر درمانی با حداکثر ظرفیت خود و با تمام توان مشغول خدمت به همه بیماران است عنوان کرد: بسیاری از پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی با شیفت های طولانی و با خستگی زیاد برای خدمت به بیماران دست از تلاش برنداشته و مصمم هستند تا بتوانند به یاری خدا کرونا را شکست دهند.

فرشیدی در بازدید از بخش های مراقبت های ویژه کووید19 مجتمع آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس از افزایش تعداد تخت های آی.سی.یو در این مجتمع خبر داد و گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان کووید 19 و همچنین بیماران بدحال 10 تخت جدید آی.سی.یو راه اندازی خواهد شد.

وی ضمن دیدار و گفتگو با مدافعان سلامت در بخش های کووید 19 مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) از بیماران بستری در این بخش ها عیادت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز