صورت گرفت؛

برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفته ازدواج در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۷:۴۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۷۳۰۳
برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفته ازدواج  در هرمزگان
جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفته ازدواج، به ریاست مدیر کل ورزش و جوانان وبا حضور نماینده مراکز تخصصی مشاوره ازدواج ، نماینده مجمع خیرین ، نماینده روسای ادارات ورزش و جوانان و اعضای شورای معاونین اداره کل در دفتر وی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمود رضا امیاری در این جلسه اظهارداشت : هر ساله به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها ، هفته ازدواج در تقویم نامگذاری شده ، و امسال از ۱ الی ۷مرداد ماه سال جاری می بایست برنامه متنوع ، متفاوت ، خلاقانه با شرایط فعلی جامعه برنامه ریزی و اجرا شود .

وی، در کمیته برنامه‌ریزی هفته ازدواج جوانان بیان داشت: امیدوارم جامعه ما با الگو پذیری از ازدواج آسان و ساده زیستی آن بزرگواران معصوم فرهنگ تسهیل در ازدواج جوانان را در تمام خانواده ها نهادینه کنند

امیاری در ادامه یادآورشد: استفاده از ظرفیتهای رسانه ، خیرین باید در اولویت کارها قرار گیرد ، جامعه امروز بیش از همه نیاز به اقدامات تاثیر گذار با اهداف الگوی مناسب دارد.

مجتبی عامری سیاهوئی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت‌های مستمر مدیر کل در اجرای برنامه حوزه جوانان گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ، برنامه با رویکرد اجرای برنامه هفته ازدواج با همیاری خیرین اعلام شده که ارائه مشاوره رایگان مجازی و معرفی زوجین موفق ، تجلیل از خادمین و خیرین حوزه ازدواج ، تولید محصولات فرهنگی و رسانه ای با موضوع خانواده و ازدواج ، مسابقات کتاب خوانی و.... اشاره نمود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز