مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

رقابت ۵۹۵۰ دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۷۳۱۰
رقابت  ۵۹۵۰ دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیش از پنج هزار و 950 دانش آموز پایه نهم هرمزگانی برای ورود به 29 مدرسه نمونه دولتی رشته های نظری و هنرستانها با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، موسی دادی زاده در حاشیه بازدید از حوزه آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی در شهرستان سیریک گفت: بیش از پنج هزار و 950  دانش آموز پایه نهم متوسطه اول در سراسر استان هرمزگان متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم در رشته های نظری و هنرستانها شده اند.

وی افزود: از این تعداد، قریب به یک هزار و 800  دانش آموز پس از کسب نمره علمی لازم و با توجه به علاقه مندی اعلام شده، به 27 آموزشگاه نمونه دولتی دارای رشته های نظری و تعداد 180 نفر نیز به دو هنرستان نمونه دولتی هرمزگان ورود پیدا می کنند.

دادی زاده اضافه کرد: در مجموع بیش از دو هزار و 870 دانش آموز پسر و بیش از سه هزار و 75 دانش آموز دختر پایه نهم متوسطه اول در 72 حوزه امتحانی با هم به رقابت پرداختد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه از 17 خرداد ماه 99 شروع وتا 31 تیرماه سال جاری ادامه داشت.

دادی زاده بیان داشت: با توجه به حجم ابلاغی استان و میزان سهمیه دانش آموزان در هر شهرستان و منطقه، دانش آموزانی که در آزمون ورودی بتوانند بالاترین نمره را کسب کنند، جواز تحصیل در این مدارس را پیدا می کند.

لازم به یادآوری است که نتایج این آزمون تا نیمه مردادماه سال جاری اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز