رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس خبرداد:

آغاز بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۷۳۶۷
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس، از آغاز بهره‌برداری میدان جدید میوه و تره‌بار با جابجایی ۳۵ غرفه از میدان قدیم به این محل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی عامری در این ارتباط اظهار کرد: سرانجام پس از سالها تلاش، شاهد بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار شهر بندرعباس هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بزرگ آرزوی دیرینه شهروندان و فعالین این بخش است، افزود: این بازار در مجموع دارای ۹۲ غرفه است که نیاز شهروندان در این زمینه را به کلی مرتفع می‌کند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: در محل میدان قدیم ۳۵ غرفه دایر بود که پس از جلسات متعدد، توافق نهایی با آنها صورت گرفته و این غرفه‌ها به محل میدان جدید منتقل شده‌اند.

عامری گفت: با این اتفاق، شاهد پوشانیدن جامه عمل به یک وعده بزرگ دیگر از سوی شهرداری بندرعباس هستیم، چرا که بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار آرزوی همه شهروندان و خصوصا فعالین این بخش بوده است.

این مقام مسئول در ادامه نیز اظهار کرد: این میدان با ۲۴ هکتار مساحت در شرق شهر بندرعباس و در نزدیکی میدان میوه و تره‌بار فعلی قرار دارد.

اضافه می‌شود، در این میدان، محلی برای عمده و خرده‌فروشی میوه، خدمات بانکی، حمل‌ونقلی و تعمیرگاهی در نظر گرفته‌شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز