نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

گسترش بخش برون مرزی کنگره بین المللی امام سجاد(ع)

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۸۵۴۵
نماینده ولی فقیه در هرمزگان، برگسترش بخش برون مرزی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، فضای مجازی این فرصت را در اختیار ما قرار داده است تا برنامه ها و مخاطبان کنگره را گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین  محمد عبادی در دیدار اعضای ستاد برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ضمن قدردانی از اهتمام جدی اعضای ستاد برگزاری کنگره، اظهار کرد: از اینکه در این شرایط کرونایی جلسات اولیه برگزاری دهمین کنگره را برگزار کرده و ابعاد مختلف را بررسی کرده اید تا در این شرایط جدید برنامه تعطیل نشود صمیمانه از شما قدردانی می کنم.

وی افزود: نسبت به برگزاری برنامه های کنگره در سال جاری دغدغه داشتم، اما امروز با گزارش شما بسیار خوشحال هستم که متناسب با شرایط، برنامه هایی در حال برنامه ریزی دارید که حتی بهتر از سنوات گذشته، معارف صحیفه سجادیه را در سطح ملی و حتی بین الملل ترویج دهید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از فضای مجازی به عنوان فرصتی مغتنم جهت نشر اندیشه های ناب اهل بیت به ویژه سیره امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه نام برد و عنوان کرد: فرصت فضای مجازی به ما کمک می کند تا برنامه های مقدماتی و مخاطبان کنگره را بیش از پیش گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه کنگره امسال را در دو بخش داخلی و بین‌الملل برگزار کنیم و بخش برون مرزی آن را گسترش دهید، گفت: کنگره دهم باید به دنبال مخاطبانی در خارج از کشور باشد و در این زمینه مثل همیشه نهادهای همچون جامعه المصطفی، سازمان فرهنگ و ارتباطات و مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام به این کنگره کمک خواهند کرد تا مخاطبین خود را در جهان اسلام گسترش دهد.

امام جمعه بندرعباس همچنین ضمن تقدیر از توجه بانیان این کنگره به نیازمندان در طول سال در قالب طرح نذر امام سجاد علیه السلام، تاکید کرد: ضرورت دارد با برگزاری نشستی با اوقاف و امور خیریه از بین تعداد قابل توجهی وقف جدید که در استان به ثبت می رسد، با جهت دهی نیات واقفین خیراندیش بخشی از این موقوفات برای ترویج معارف صحیفه سجادیه وقف شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح و بهره گیری از تمام ظرفیت ها، دستاورد های کنگره نه تنها کمتر نخواهد شد، بلکه فرصت های جدیدی نیز خلق می شود.

برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با صحیفه شناسی، تداوم طرح های قبل از کنگره همانند سال های گذشته، راه اندازی پنل های گفتگو و پرسش و پاسخ با محوریت صحیفه سجادیه، تقویت طرح نذر امام سجاد علیه السلام، بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی از دیگر پیشنهادات وی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز