شهردار بندرعباس خبر داد:

راه‌اندازی سامانه نظام پیشنهادات شهروندان

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۸۵۷۴
راه‌اندازی سامانه نظام پیشنهادات شهروندان
شهردار بندرعباس ، از راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات به منظور دریافت نظرات شهروندان در خصوص بخش های مختلف مدیرت شهری و خدمات در حال ارایه، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،عباس امینی‌زاده در این خصوص اظهار کرد: مشارکت شهروندان در امور مدیریتی شهر یکی از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این نگاه معطوف به مشارکت فکری است، افزود: شهرداری‌ها به عنوان نهادی که بیشترین خدمات عمومی را به شهروندان ارایه می‌کنند، همواره در جامعه شهری مورد نقد و بررسی فراوان قرار می‌گیرند.

شهردار بندرعباس، با تاکید بر اینکه ارتباط بین شهروند و شهرداری‌ها دوسویه است، خاطرنشان کرد: نظرسنجی عمومی یکی از راه‌های تعیین میزان رضایتمندی و توفیق برنامه‌های شهرداری است که این مسئله در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

امینی‌زاده ضمن اشاره به تعریف پیشنهاد، بیان کرد: در تعریف ما برای دریافت پیشنهادات، هر نوع ایده، ابتکار، نظر و راهکار که عملی و کارا باشد و در راستای بهبود فعالیت‌ها و فرایندهای انجام کار، ارتقای بهره وری و کیفیت، صرفه جویی و کاهش هزینه ها، افزایش ایمنی و سلامت، افزایش رضایتمندی کارکنان و مراجعین که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با وظایف شهرداری بندرعباس مرتبط باشد، پیشنهاد تلقی می شود.

این مقام مسئول، در انتها نیز با اظهار اینکه «‌پیشنهاد» برای ما یک رویکرد اصلاحی دارد و از آنها حداکثر بهره را می‌بریم، تاید کرد: شهروندان از تمامی اقشار می توانند با مراجعه به سایت شهرداری بندرعباس در بخش خدمات الکترونیک، پیشنهادات خود را ثبت کنند.

اضافه می‌شود، بر این اساس، شکایت‌ها یا تقاضاها از افراد و واحدها، موضوعات بی‌ربط با مسایل و فعالیت‌های شهرداری بندرعباس، پیشنهادهای مبهم یا بیان بدیهیات، پیشنهادی که اجرای آن مقرون به صرفه نبوده و از لحاظ عملی قابل اجرا نباشد، موضوعاتی است که پیشنهاد تلقی نمی‌شود.

نظر شما
پرونده ویژه