در بازدید سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از بندر صیادی جوادالائمه پارسیان مطرح شد :

تاکید بر خروج شناورهای بدون هویت از بندر صیادی

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۸۹۷۳
تاکید بر خروج شناورهای بدون هویت از بندر صیادی
سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان در بازدید از بندر صیادی جوادالائمه پارسیان با تاکید بر خروج شناورهای بی هویت از این بندر صیادی گفت: ارتقای ایمنی و امنیت در بنادر صیادی باید اولویت اصلی مجریان بهره بردار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،ابراهیم عالی زاده در این بازدید با اشاره به اینکه بندر صیادی جوادالائمه به بیش از ۶۰ فروند شناور صیادی و نزدیک به ۲۴۰ نفر صیاد خدمات می دهد گفت: ترافیک ایجاد شده توسط شناورهای بی هویت در این بندر صیادی می تواند برای جامعه صیادی از حیث ایمنی و افزایش احتمال آتش سوزی خطر ساز باشد.

وی از مدیریت بهره بردار این بندر صیادی خواست تا ارتقای  امنیت و ایمنی به ویژه در رابطه با آتش سوزی در دستور کار خود قرار دهد.

عالی زاده همچنین در دیدار با جمعی از صیادان بندر صیادی جوادالائمه نیز به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت و بر رعایت حریم های مرزی، قوانین و مقررات صید و صیادی، استفاده از ادوات صید استاندارد، پرهیز از روش های صید مخرب و صید و صیادی اصولی تاکید کرد.

گفتنی است سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان در این بازدید ها از  چالش ها، فرصت ها و وضعیت این بنادر صیادی در راستای جهش تولید و رفع موانع تولید بازدید کرد.

نظر شما