مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان خبرداد:

برگزاری نمایشگاه عکس عفاف و حجاب در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۸۹۹۱
برگزاری نمایشگاه عکس عفاف و حجاب در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، از برگزاری نمایشگاه عکس عفاف و حجاب در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علی شرفی اظهار کرد: نمایشگاه عکس عفاف و حجاب بمناسبت هفته عفاف و حجاب در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان برگزار شد.

وی در خصوص هدف برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه اشاعه و ترویج فرهنگ غنی حجاب وعفاف و تشویق جوانان می باشد .

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان در ادامه ابراز داشت: این نمایشگاه عمل ارزشمندی برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی است و می‌تواند افکار واندیشه‌های غنی اسلامی را در معرض دید علاقه‌مندان قراردهد.

شرفی اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه‌ها با موضوعات ارزشی و بومی در ادارات و سازمان‌ها می‌تواند نقش مهمی در جهت آشنایی هرچه بیشتر مردم و مسئولین با ارزش های اسلامی و بومی ایفا کند .

به گفته وی، اثبات این موضوع که زنان با حجاب می توانند در فعالیت های اجتماعی حضور یابند و حجاب مانع عقب ماندگی زنان جامعه نیست، از مهمترین اهداف برگزاری دیگر این نمایشگاه می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز