معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خبر داد:

بازرسی از پنج گروه کالایی اولویت دار در هفته جاری

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۹۰۷۸
بازرسی از پنج گروه کالایی اولویت دار  در هفته جاری
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: در هفته جاری محصولات لوازم خانگی، محصولات پتروشیمی،گوشت مرغ، برنج و تخم مرغ به عنوان کالاهای اولویت دار نظارتی در هفته منتهی به 27 تیر ماه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: در راستای سیاستهای کنترلی و نظارتی معمول و همیشگی به منظور آرام سازی فضای بازار ، در هفته پیش رو بازرسان این سازمان رصد و پایش محصولات لوازم خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر، تلویزیون و لباسشویی ، محصولات پتروشیمی،گوشت مرغ، برنج و تخم مرغ را در اولویت بازرسیهای نظارتی خود قرار داده اند.

وی گفت: در راستای بازرسی و نظارت بر بازار کالاو خدمات، بازرسان این سازمان با همکاری نمایندگان دستگاه های متولی به منظور جلوگیری و سوءاستفاده برخی سودجویان و مراقبت از بازار برای ساماندهی بازار مصرف گشت های مشترکی انجام می پذیرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تأکید کرد: پایگاه های دریافت شکایات مردمی در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها مستقر هستند تا همشهریانی که از واحدهای صنفی شکایت دارند با مراجعه به این محل ها که در نزدیکی مراکز تجاری مسقر هستند، مراجعه و شکایت خود را مطرح نمایند .

وی افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز