مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان خبرداد:

بهره برداری از ۷ پروژه توزیع برق در پویش الف – ب ایران

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۹۹۸۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفـت: در پایان هفته جاری 7 پروژه توزیع برق در قالب پویش الف – ب ایران با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هاجر عبدی افزود: در ادامه پویش الف – ب ایران و بهره برداری از پروژه های آب و برق در کشور، 7 پروژه در قالب توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق، احداث پست های جدید و توسعه شبکه روشنایی معابر در استان افتتاح می شود.

به گفته وی، این طرح ها 60 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، 24 کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، 147 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، 11 کیلومتر شبکه  فشار متوسط زمینی، 345 دستگاه پست هوایی و 55 دستگاه پست زمینی است. در این طرح نیز 4 هزارو 872 چراغ روشنایی معابر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق به تاثیر اجرای این پروژه ها اشاره کرد و افزود: کاهش تلفات انرژی و افزایش قابلیت اطمینان با استفاده از تجهیزات نوین ، افزایش ایمنی و پایداری شبکه و درنتیجه رضایتمندی مردم و مشترکین از خدمات برق مهمترین تاثیرات اجرای این پروژه ها در استان است.

عبدی همچنین گفت: در پایان سال گذشته تلفات انرژی 36 صدم درصد کاهش یافت. میزان خاموشی ها نیز در این مدت به 2.23 دقیقه در روز به ازای هرمشترک کاهش یافته، این در حالیست که مصرف انرژی 4 درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همچنین اظهار داشت: در حال حاضر 709 هزار مشترک از خدمات این شرکت استفاده می کنند که در سال گذشته 9 میلیون و 295 هزار مگاوات برق مصرف نموده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه گفت: پویش الف- ب ایران  از سال گذشته با عنوان پویش بهره برداری از پروژه های آب و برق در سراسر کشور آغاز به کار کرد و امسال نیز باهمین نام در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت که این برنامه ها علاوه بر ساخت و ساز درطرح های تامین و انتقال آب، دربخش برق نیز توسعه و احداث نیروگاهها، شبکه های انتقال و توزیع نیروی برق را شامل می شود.

عبدی اظهار داشت: امسال هم در دوازدهمین هفته پویش الف – ب، 20 پروژه آب و برق با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد که 7 پروژه آن مربوط به شرکت توزیع نیروی برق می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز