با حکم استاندار هرمزگان؛

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان منصوب شد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۴۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۱۷۷۵
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان منصوب شد
استاندار هرمزگان با صدور حکمی، محمد احمدی را به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی در این حکم خطاب به محمد احمدی آورده است:

با عنایت به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب می شوید.

شرح وظایف این اداره کل در حوزه های بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی ایجاب می نماید با برنامه‌ریزی منظم، هوشمندانه و مستمر نسبت به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیر دولتی با انجام بازرسی های دقیق از کمیت و کیفیت وظایف دستگاه‌های اجرایی، پاسخگویی به مردم در راستای حقوق شهروندی و همچنین ارتقاء ارائه خدمات حقوقی و حضور فعال در مراجع قانونی حقوقی و قضایی، در خدمت استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها گام جهادی و شبانه روزی بردارید.

تمام دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی دولتی در سطح استان موظف به همکاری و پاسخگویی به آن اداره کل هستند.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و در اجرای فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (دامه برکاته) و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی، انجام وظایف قانونی و همچنین در راستای هم افزایی و تعامل موثر با سایر دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در استان موفق و موید باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز