رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

آزادی۱۰ زندانی جرائم غیرعمد

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۲۹۷۲
رییس کل دادگستری هرمزگان ،از آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت برگزاری دهمین کنگره امام سجاد(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی صالحی در دیدار با دبیر و اعضای ستاد اجرایی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اظهار داشت: برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد «علیه السلام» به عنوان رویدادی مهم و درخور تحسین که هر ساله به همت شما عزیزان اجرا می شود موجب اعتلای جایگاه فرهنگی و رشد معنوی استان شده است.

وی همچنین با اشاره به برکات معنوی خاص این همایش بین‌المللی، از آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد در آستانه برگزاری دهمین کنگره امام سجاد(ع) در استان خبر داد و افزود: دستگاه قضایی استان هرمزگان برای خود افتخار می داند که خدمتگزار رویدادی باشد که مزین به نام مبارک چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت است.

صالحی در ادامه افزود: همه ما خادم امام سجاد «علیه السلام» هستیم و با هماهنگی واحد رسانه و تشریفات قوه قضاییه تلاش خواهیم کرد به نوبه خود نقشی مؤثر در اجرای شایسته این کنگره به منظور تعمیم و تعمیق معارف اهل بیت(علیهم السلام) داشته باشیم.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان، با اشاره به این مطلب که برگزاری مستمر کنگره امام سجاد(ع) رخداد بزرگی است که استان هرمزگان مبدع آن بوده است خاطرنشان کرد: جهان امروز تشنه معنویت و اسلام ناب محمدی می باشد و ادامه این رخداد به عنوان حرکتی مخلصانه و ارزشمند در راستای احیاء شعائر اسلامی بسیار حائز اهمیت خواهد بود .

علی علامه زاده دبیر اجرایی کنگره امام سجاد (ع) نیز در جریان این دیدار گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته به منظور برگزاری هرچه بهتر این همایش مهم بین المللی ارائه نمود و از مساعدت های رییس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای اجرای هر چه بهتر این رویداد فرهنگی قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز