در بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از سایت گردشگری جزایر ناز مطرح شد:

برپایی رویدادهای ورزشی زمینه ساز جذب گردشگر

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۳۳۶۰
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از سایت تفریحی - ورزشی جزایر ناز قشم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هدف از این بازدید بررسی اقدامات مدیریت امور درگهان در زمینه توسعه سایت جزایر ناز در حوزه های عمرانی، فضای سبز و ساخت و تجهیز این مکان به امکانات رفاهی و تفریحی برای استفاده ساکنان و گردشگران بود.

همچنین در این بازدید طرح ساخت یک پیست اتومبیل رانی استاندارد و باقابلیت هماهنگی با ساختار جغرافیایی ساحل جزایر ناز مورد بررسی و امکان سنجی قرار گرفت.

برپایی رویدادهای ورزشی به ویژه در بخش ورزش های هیجانی، یکی از برنامه های این منطقه برای مهیا ساختن فضای مناسب جهت جذب گردشگر در ایام پس از کرونا می باشد.

وجود جاذبه های طبیعی خدادادی در منطقه آزاد قشم، به این جزیره موقعیتی خاص برای جذب گردشگر داده و این منطقه دارای ظرفیتی شگرف برای توسعه این صنعت نوپا در زمینه های تخصصی مانند گردشگری ورزشی، گردشگری طبیعی، گردشگری علمی و ... است.

در سال های اخیر منطقه آزاد قشم با سیاست گذاری صحیح جهت بهره برداری مناسب از این ظرفیت ها، اقدام به جذب طیف گسترده ای از سرمایه گذاران صنایع مختلف کرده که یکی ازعمده ترین آن ها، سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و ساخت مراکز اقامتی، خدماتی، تفریحی و رفاهی متعددی می باشد که بر جذابیت جزیره برای جلب گردشگر افزوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز