استاندار هرمزگان خبر داد:

پیگیری تامین نیروی انسانی و اعتبار تجهیز بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۶۳۶۵
پیگیری تامین نیروی انسانی و اعتبار تجهیز 
بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس
در نشست استاندار هرمزگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در تهران برگزار شد، موضوع تامین تجهیزات و برنامه‌ریزی برای تامین نیروی انسانی بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی در خصوص این دیدار، با بیان اینکه پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس یکی از مهمترین پروژه های عمرانی استان به شمار می رود که با اهتمام و حرکت جهادی قرار است، دو سال زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد، عنوان کرد: پیگیری شد که علاوه بر اعتبارات بودجه عمومی دولت، از محل یک درصد عوارض سلامت، اعتبارات مبارزه با کرونا و سایر منابع  اختیارات وزیر، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال جهت تجهیز و تامین نیروی کادر درمانی این بیمارستان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: از هم اکنون برنامه ریزی برای تامین نیروی مورد نیاز این بیمارستان در حال انجام است و تکمیل این بیمارستان و چهار بیمارستان دیگر تا پایان دولت دوازدهم، علاوه بر تامین نیاز درمانی مردم استان، هرمزگان می‌تواند به عنوان استانی با قابلیت جذب گردشگر درمانی در کشور مطرح شود.

استاندار هرمزگان افزود: با اصلاح ساختار مدیریت این پروژه، استانداری تمام انرژی خود را جهت تکمیل زودتر از موعد آن به کار گرفته تا کمبود زیرساخت درمانی در استان هرمزگان رفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز