رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس خبر داد:

ذبح ۵۶۸ راس دام سبک در کشتارگاه بندرعباس همزمان با عید قربان

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۷:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۸۰۴۵
ذبح ۵۶۸ راس دام سبک در کشتارگاه بندرعباس همزمان با عید قربان
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس، گفت: همزمان با روز عید قربان ۵۶۸ راس دام سبک در کشتارگاه بندرعباس ذبح شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی عامری سیاهویی در این ارتباط اظهار کرد: کار خدمات رسانی در کشتارگاه بندرعباس با برنامه‌‍ریزی قبلی و همکاری برخی دیگر از دستگاه‌های اجرایی به صورت مطلوبی ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه در روز عید قربان خدمات رسانی کشتارگاه بندرعباس از ساعت پنج بامداد آغاز شد، افزود: در این روز ۵۶۸ راس دام سبک کشتار شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه همچنین در روز عرفه ۱۸۰ راس دام سبک ذبح شده است، ادامه داد: حضور دستگاه‌های دیگر مانند فرمانداری و دامپزشکی باعث تسهیل روند اجرایی و نظارتی کار شد و تاثیرات ملموسی داشته است.

عامری ادامه داد: حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت نقش‌آفرینی زیادی در خصوص کنترل قیمت‌ها داشتند که شایسته تقدیر است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به حضور نمایندگان مرکز بهداشت در کشتارگاه در روز عید قربان که تعداد قربانی‌ها افزایش قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: در این روز علاوه بر روحانی مستقر در کشتارگاه، با همکاری دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل دامپزشکی استان، چند روحانی دیگر کار نظارت شرعی بر کشتار را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه کار خدمات رسانی تا ساعت 20 روز جمعه ادامه داشته است، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، کلیه موارد بهداشتی رعایت شده و صبر و حوصله شهروندان نیز در مجموع خدمات رسانی‌ها قابل تقدیر است.

عامری در انتها نیز از توزیع آب معدنی و ماسک میان مراجعه‌ به منظور رعایت بیشتر مسائل بهداشتی خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز