سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس:

فرد مبتلا به کرونا را بایستی ردیابی کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۹۳۵۲
فرد مبتلا به کرونا را بایستی ردیابی کرد
سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس، ردیابی تماس فرد مبتلا به ویروس کرونا را یکی از مهم ترین راهکارها جهت پیشگیری و مقابله با کوئید ۱۹ بیان نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مظفر آرمیده در خصوص ردیابی تماس گفت : ردیابی تماس به معنای شناسایی کردن افرادی که با فرد مبتلا به ویروس کرونا در ارتباط بوده اند. با یافتن این افراد و انجام آزمایشات می توان افرادی را که در ارتباط بودند را شناسایی کرد و به درمان آنها پرداخت.

وی اضافه کرد: بیشتر افراد مبتلا به ویروس کرونا توسط دوستان، اعضای خانواده ، همکاران و افرادی که با آنان آن در ارتباط بوده اند، آلوده شده‌اند که اگر این افراد شناسایی شوند تا حدودی سبب کاهش و قطع زنجیره ویروس کرونا می شویم.

سرپرست مدیریت بحران وپدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس   ضمن اشاره به استفاده از ردیابی تماس در کشورهای دیگر نظیر آلمان ، سنگاپور، کره جنوبی و... اظهار داشت: این کشورها جزو کشورهای باتجربه و موفق در ردیابی تماس فرد مبتلا به ویروس کرونا هستند که میزان مرگ ومیر افراد کرونایی نسبتا پایین بوده است.

وی تصریح کرد: از همه شهروندان و کارکنان اداری خواستاریم با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی، استفاده ازماسک ،دستکش ، شستشوی‌ دستها،ماندن در خانه ، حضور نیافتن افراد در مکانهای پرتجمع ، نرفتن به مسافرت و اجرایدستورالعمل های تهیه شده از حوزه بهداشت و درمان همکاری های لازم را داشته باشند و در این راستا همه و همه بایستی برای  محقق‌ شدن این امر مهم از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز