مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان:

جلسات هم اندیشی برای پیشرفت ورزش و بهبود خدمات رسانی به مردم است

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۸:۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۹۸۰۳
مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی برای پیشرفت ورزش و بهبود خدمات رسانی به مردم در شرایط کنونی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمودرضاامیاری در جلسه هم اندیشی هیات های ورزشی استان اظهارداشت: توسعه ورزش حوزه قهرمانی و همگانی در هرمزگان یکی از برنامه های مهمی است که با ارائه ایده ها و نظرات و برنامه های هیئت های ورزشی استان شاهد رشد و توسعه روز افزون ورزش هرمزگان باشیم.

وی افزود:درسال 98 مسابقات،میزبانی ها و همایش ها ،وبرنامه ها و فعالیت های مختلفی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی صورت گرفته است و مقام عالی وزارت ،استاندارمحترم هرمزگان ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ،توجه ویژه ای به ورزش استان هرمزگان دارند و همگی برای ارتقاء ورزش استان پای کار هستند.

امیاری تصریح کرد: وزارت ورزش وجوانان نگاه و توجه خاصی به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی دارد و نیز در سال گذشته استعدادهای ورزشی خوبی در استان کشف شد که امیدواریم با بهبود شرایط فعلی جامعه فعالیت ها و عملکردهای ورزشی در سطح استان دوباره احیا شود.

متولی ورزش وجوانان استان خاطرنشان ساخت: ایجاد تعامل و همبستگی هیاتهای ورزشی اداره کل بسیار ارزشمند است و قطعا نتیجه این تعامل و همکاری معرفی قهرمانان و ملی پوشان در سطح ملی و بین المللی خواهد بود و می بایست هیئت های ورزشی از همه ظرفیت های استان جهت توسعه و ارتقاء ورزش در هرمزگان استفاده کنیم .

وی افزود:اداره کل ورزش وجوانان پیگیر ایجاد صندوق حمایتی جامعه ورزش است که با تشکیل این صندوق حمایتی ،تمام هیئت های ورزشی و تیم های لیگ های برتر و ورزشکاران را از نظر مالی حمایت نماییم.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان، درادامه یادآورشد: هیئت های ورزشی می توانند طبق ماده27در طرح های مشارکتی ساخت و اتمام پروژه های اماکن ورزشی سرمایه گذاری نمایند و از خدمات و تسهیلات نیز بهره مند و خدمات ورزشی ارائه دهند.

امیاری یادآورشد: براساس ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه و ارزیابی از طریق وزارت ورزش وجوانان اعتبارات به استان ها تخصیص داده خواهدشد.

وی بیان داشت: پیگیر تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژ ه های ورزشی استان هستیم و 29پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

متولی ورزش وجوانان یادآورشد: استان هرمزگانی ها مردمانی با فرهنگ ،اصیل ، ورزشکاران و پهلوانان اصیل وبزرگی دارد و امیدواریم با همکاری و کمک و همبستگی همه مسئولین جهت ارتقاء ورزش استان برنامه ریزی و تلاش کنیم و هرمزگان را با ورزش به کشور و همه دنیا معرفی نماییم.

درادامه خادمی معاون ورزشی اداره کل گزارشی از عملکرد ورزشی حوزه همگانی،قهرمانی و آموزشی و باشگاهها را ارائه نمودند.                 

لازم بذکراست؛ درپایان روسای هیئت های ورزشی عملکرد هیئت های خود در سال98 ارائه ،نظرات و پیشنهادات خودرا بیان نمودند.

گفتنی است،جلسه هم اندیشی روسای ورزشی با مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش وجوانان و با حضورمعاونین ،روسای هیئت های ورزشی وسایر اعضاء در محل سالن جلسات غدیر فرمانداری بندرعباس برگزارگردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز