رئیس اداره مدارس سمپاد هرمزگان خبر داد:

رتبه چهارم رشته انسانی مدارس سمپاد کشور به هرمزگان رسید

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۳:۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۰۴۸۲
رتبه چهارم رشته انسانی مدارس سمپاد کشور به هرمزگان رسید
رئیس اداره مدارس سمپاد هرمزگان گفت: دبیرستان فرزانگان ۲ ناحیه یک بندرعباس که برای اولین بار فارغ التحصیل رشته انسانی دارد در این رشته با میانگین ۱۹، رتبه اول استان و چهارم کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیحه دوانی با شاره به نتایج آزمون دروس نهائی پایه دوازدهم مدارس سمپاد استان هرمزگان گفت: اعلام نتایج امتحانات نهایی و بررسی نتایج سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی استان اعلام شد و دبیرستان فرزانگان ۲ ناحیه یک بندرعباس توانست رتبه اول استان را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: آموزشگاه فرزانگان 2 ناحیه یک بندرعباس در مجموع سه رشته با میانگین ۱۸.۴ علاوه بر جایگاه اول استان با ۲۸۶ پله صعود نسبت به سال گذشته، جایگاه ۴۹ کشور را کسب کرد.

دوانی ادامه داد: این آموزشگاه که در سال تحصیلی جاری برای اولین بار فارغ التحصیل رشته انسانی را داشته، در این رشته با میانگین ۱۹توانست رتبه اول استان و چهارم کشور را به خود اختصاص داد که در نوبه خود بی نظیر است.

رئیس اداره مدارس سمپاد آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: دبیرستان شهید حقانی بندرعباس با میانگین ۱۷.82 توانست جایگاه دوم استان و ۱۵۷ کشور را کسب کند و دبیرستان فرزانگان یک ناحیه دو بندرعباس با میانگین ۱۷.۷8 در جایگاه سوم استان و ۱۲۴ کشور ایستاد.

دوانی خاطر نشان کرد: در هرمزگان 9 مرکز استعدادهای درخشان سمپاد وجود دارد که از یک هزار و ۸۲۴ دانش‌آموز این مدارس تعداد ۳۵۰ دانش آموز در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل می باشند.

نظر شما