مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد:

تمدید مهلت بهنگام سازی اطلاعات تعاونی های هرمزگان در سامانه جامع و هوشمند تعاون

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۰۵۰۱
تمدید مهلت بهنگام سازی اطلاعات تعاونی های هرمزگان در سامانه جامع و هوشمند تعاون
 مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، از تمدید مرحله بهنگام سازی اطلاعات شرکت های تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به نشانی اینترنتی aavoni.mcls.gov.ir تا 17 مرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،هادی ابراهیمی افزود: جشنواره تعاونی های برتر، امسال با استناد به اطلاعات و مدارک و مستندات درج شده در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون انجام می شود و مدیران شرکت های تعاونی استان باید اطلاعات مربوطه را در این سامانه در زمان تعیین شده بهنگام سازی کنند.

وی با اشاره به اعلام الزامات ثبت نام و پذیرش اولیه شرکت های تعاونی در جشنواره تعاونی های برتر سال جاری گفت: اتحادیه ها و شرکت های تعاونی برای حضور در جشنواره تعاونی های برتر باید 9 شرط اعلام شده را رعایت کنند.

ابراهیمی مثبت بودن تراز مالی شرکت تعاونی در 3 سال اخیر، فعال و در حال بهره برداری بودن تعاونی با حداقل داشتن 3 سال فعالیت، انجام برگزاری مجامع قانونی و رعایت قواعد حقوقی الزامی، نداشتن محکومیت قضایی موثر در مورد تعاونی در 3 سال اخیر و درج مدارک تحصیلی اعضای هیأت مدیره شرکت تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی را از جمله الزامات شرکت های تعاونی برای پذیرش اولیه در جشنواره تعاونی های برتر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: درج مستندات قانونی مرتبط با امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی شرکت تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی، بارگذاری گواهینامه های مرتبط با نوع فعالیت شرکت تعاونی طی سه سال اخیر در سامانه (گواهینامه های ایزو، محیط زیست، اختراع، طرح صنعتی، تقدیرنامه) و بارگذاری صورتهای مالی و آخرین تغییرات اساسنامه شرکت تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی ها و بارگذاری تصاویر واضح محصولات و خدمات شرکت تعاونی در سامانه از الزامات دیگر شرکت در جشنواره است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز