رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان :

هشدار به پمپ بنزین های متخلف

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۷:۴۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۱۲۴۳
هشدار به پمپ بنزین های متخلف
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در هفته گذشته به نسبت هفته قبل‌تر ۹ درصد کاهش پذیرش بیمارستانی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ داشتیم که منجر به کاهش تخت‌های بستری و تعطیلی بعضی از بخش‌های کووید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین فرشیدی افزود: در چهارده روز گذشته نیز مجموعا ۲۹ درصد کاهش پذیرش بیمارستانی بیماران کرونایی داشته ایم.

وی ابراز کرد: این هفته ۱۰ تخت آی سی یو جدید به ظرفیت تخت‌های بندرعباس در بیمارستان شهید محمدی اضافه شد و در شهرستان‌ها مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: اکنون فقط شهرستان بندرلنگه، و جزایر کیش و قشم در وضعیت قرمز شیوع کرونا هستند.

فرشیدی بیان کرد: شهرستان‌های بندرعباس، میناب، پارسیان، جاسک و رودان در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های بستک، حاجی آباد و بندرخمیر در وضعیت زرد وشهرستان‌های سیریک، بشاگرد و بوموسی در وضعیت سفید شیوع کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: در پنج ماه ونیم گذشته بیش از ده هزار بیمار کرونایی در استان بستری شدند که ۹۰ درصد با بهبود حالشان مرخص شدند.

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین بیش از هزار بیمار مبتلا در بخش آی سی یو بستری شدند که بالای ۵۲ درصد با بهبود حالشان مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تشکر از مردم برای استفاده از ماسک و خودداری از برگزاری مراسم‌ها گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد استفاده از ماسک در استان به بالای ۹۰ درصد رسیده است.

فرشیدی اذعان کرد: حدود ۷۵ درصد مردم حفظ فاصله فیزیکی و برگزار نکردن مراسم‌ها را رعایت کرده اند که جا دارد این شاخص‌ها بهتر شود.

وی یادآور شد: اگر مردم مجبور به حضور در جا‌های شلوغ هستند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باشد.

فرشیدی عنوان کرد: باید یاد بگیریم با این ویروس زندگی بکنیم، زیرا در آینده نزدیک خبری از رفتن این ویروس نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز کرد: اکنون تخت خالی برای پذیرش بیماران وجود دارد و اگر افرادی نشانه‌های بیماری دارند حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند..

فرشیدی خاطر نشان کرد: از نیرو‌های مشغول در پمپ بنزین‌ها می‌خواهیم که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و مراقب باشند که رانندگان نکات بهداشتی را در سوختگیری رعایت کنند که اگر این موارد رعایت نشود به پمپ بنزین های متخلف هشدار داده می‌شود و در صورت لزوم تعطیل خواهند شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز