کارشناس فناوری،توسعه پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش سیریک خبر داد:

دسترسی دورافتاده ترین مدارس روستایی سیریک به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۱۳۷۹
دسترسی دورافتاده ترین مدارس روستایی سیریک به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات
کارشناس فناوری،توسعه پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیریک گفت: عملیات اجرایی پروژه اتصال ۱۰۰درصد مدارس روستایی و شهری به شبکه ملی اطلاعات با اتصال 35درصد مدارس روستایی شهرستان در مرحله نخست به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمد ملاحی افزود: 35درصد مدارس روستایی شهرستان که پیش از این به دلیل نبود زیرساخت های مناسب به شبکه اینترنت دسترسی نداشته هم اکنون از محل اعتبارات آموزش و پرورش، با همکاری وزارت ارتباطات وشرکت‌های وب به اینترنت رایگان دسترسی پیدا کردند.

وی بیان داشت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، تیم فنی شرکت‌های نامبرده عملیات تجهیز را از ۲ روز گذشته در شهرستان آغار نموده و پس از پایان کار امکان دسترسی 35درصد مدارس را به اینترنت رایگان و شبکه ملی اطلاعات فراهم نمودند.

کارشناس فناوری،توسعه پژوهش و برنامه ریزی اظهارداشت: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات ، در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده بین وزارت آموزش وپرورش و وزارت ارتباطات درخصوص انجام پروژه دولت الکترونیک و هوشمندسازی مدارس، عملیات تجهیز مدارس روستایی به اینترنت از ۲۸ تیرماه ۹۹ آغاز شده است.

ملاحی اضافه کرد: مدارسی که به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند به مدت ۲ سال از اینترنت رایگان بهره مند خواهندشد و مسیر جدیدی را در راستای توسعه عدالت آموزشی و بهره مندی دانش آموزان روستایی از تدریس اساتید برتر کشور و بهترین برنامه‌ها و شبکه‌های درس را هموارتر می‌سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز