معاون سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس خبر داد:

ایمن سازی کنار گذر شهید رجایی بندرعباس

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۱۴۱۹
معاون سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، گفت: ایمن سازی کنارگذر شهید رجایی در چندین فاز و در بازه های زمانی متفاوت بوسیله نصب تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهران باوقار با بیان چگونگی اجرای پروژه ایمن سازی کنار گذر شهید رجایی، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت راهبردی این معبر در طول سالهای گذشته، ایمن سازی و اصلاح هندسی این بلوار به تناسب افزایش تقاضای سفر مورد بررسی و بازدید های میدانی متعدد قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا ایمن سازی این معبر مهم در چندین فاز و در بازه های زمانی متفاوت بوسیله نصب تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی انجام شده است.

باوقار با اشاره به نیاز بلوار شهید رجایی به نصب تابلو و علائم ترافیکی، اظهار کرد: فرسودگی ایجاد شده در تجهیزات ایمنی و ترافیکی سبب شد که این معبر در اولویت و  فوریت برنامه های اجرایی و ایمنی ترافیکی سال جاری سازمان حمل و نقل قرار گیرد.

معاون مطالعات و ایمنی ترافیک سازمان، تصریح کرد: ایمن سازی معبر مورد نظر با بیش از ۷۰۰ مورد از اقلام استاندارد و پرکاربرد ایمنی ترافیکی اعم از تابلوهای حاشیه نما و جهت نما، تابلوی تقسیم کننده، چراغ چشمک زن خورشیدی( سولار)، استوانه و بشکه ایمنی انجام شده است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی های صورت پذیرفته، نصب و اجرای بیش از ۵۰ مورد پایه کنسولی مینیاتوری و انواع تابلوی خورشیدی(سولار) و چراغ چشمک زن، بمنظور افزایش ایمنی معبر و کاهش تصادفات، در دستور کار قرار گرفته و پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز