مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پارسیان:

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث مخزن جدید دشتی پارسیان

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۱۸۶۰
پیشرفت ۷۰ درصدی احداث مخزن جدید دشتی پارسیان
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پارسیان گفت: با تکمیل عملیات احداث مخزن دو هزار مترمکعبی دشتی بخش عمده ای از کمبود آب مشترکین این شهر مرتفع می شود.

به گزارش  خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، حسن قاسمپور افزود: این مخزن به دلیل کمبود اعتبار راکد مانده بود که تکمیل آن مجدداً از سر گرفته شده است.

وی تصریح کرد، مخزن فعلی شهر دشتی 500 متر مکعب گنجایش دارد که با توجه با جمعیت شش هزار نفری این شهر و همزمان تأمین آب روستاهای ستلو ، چیکلو و بمبری از مخزن مذکور ، نیازمند افزایش ظرفیت ذخیره مخزن هستیم که با تکمیل این پروژه ، بخش عمده ای از مشکلات تأمین آب شهر کاهش می یابد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پارسیان گفت: آب دشتی در حال حاضر از یک حلقه چاه با ظرفیت 30 لیتر بر ثانیه و خط محرم با هشت لیتر بر ثانیه تأمین می شود که با احداث آبشیرین کن ساحلی مجتمع جواد الائمه ظرفیت تأمین آب این منطقه افزایش خواهد یافت.

 وی در ادامه به افزایش مصرف آب توسط مشترکین شهر دشتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: مشترکان دشتی چند برابر الگوی تعیین شده ، مصرف آب دارند که همین امر باعث شده تا مصرف آب دشتی از 50 هزار متر مکعب در تیرماه سال 98 به 66 هزار متر مکعب در تیرماه امسال افزایش یابد.

قاسمپور ابراز امیدواری کرد، با رعایت الگوی مصرف مشترکین بتوان نسبت به پایداری آب شهر دشتی پارسیان کمک کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز