مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان خبر داد :

تــوزیع ۹۵۰۰ حلقه لاستیک بین مالکین ناوگان حمل و نقل جــاده ای هرمزگان

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۱۹۱۲
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان، از توزیع بیش از 950۰ حلقه لاستیک در چهار ماهه نخست سال جاری میان رانندگان خودروهای سنگین برون شهری استان خبر داد و گفت: این تعداد لاستیک با برنامه ریزی های صورت گرفته از طریق پایانه بار بندرعباس در سایزهای مختلف بین رانندگان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، یوسف عابدینی ابراز داشت: به منظور رفع مشکل رانندگان در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز، برنامه ریزی لازم برای توزیع لاستیک بین رانندگان ناوگان جاده ای صورت گرفته است .

وی گفت: پس از  ثبت درخواست در سامانه و اخذ معرفی نامه از محل های اعلام شده است و اختصاص سهمیه لاستیک توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان با معرفی عاملان فروش، رانندگان بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان (میزان کارکرد) ، جهت دریافت حواله با برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک به این مراکر مراجعه و لاستیک مورد نیاز خود را  دریافت کرده اند.

عابدینی با اشاره به نحوه توزیع لاستیک ناوگان سنگین حمل و نقل جاده ای استان افزود: توزیع حواله لاستیک بصورت حضوری در پایانه بار بندرعباس صورت می گیرد و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر جاده ای می توانند پس از ثبت درخواست با دریافت کد تاییدیه که به صورت پیامک اطلاع رسانی می شود پس از طی مراحل مربوطه نسبت به دریافت حواله لاستیک اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: درخواست ها با فاصله 30 روزه صورت می گیرد و با بررسی سیستمی پیمایش ناوگان (عملکرد بارنامه و صورت وضعیت) ، ناوگان حمل و نقل دو  حلقه لاستیک دریافت خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز