مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد:

هرمزگان در زمینه ارتقاء شاخص های فرهنگی ادبی کانون های مساجد برتر شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۱۹۳۵
هرمزگان در زمینه ارتقاء شاخص های فرهنگی ادبی کانون های مساجد برتر شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: همزمان با برگزاری آیین معرفی پایتخت فهمای کشور، استان هرمزگان در زمینه ارتقاء شاخص های فرهنگی ادبی کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان استان برتر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی  اظهار کرد: در آیین معرفی پایتخت فهما که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برگزار شد، از استان هایی که در هشت محور در سال 98 برتر شده بودند معرفی شدند که هرمزگان در زمینه ارتقاء شاخص های فرهنگی ادبی کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان استان برتر انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های خود را در هشت محور در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند که طی دو مرحله ارزیابی و داوری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به معرفی کانون هایی که در طرح ملی فهمای پارسال عناوین برتر و شایسته تقدیر را به دست آورده بودند پرداخت و ادامه داد: کانون «امام المنتظر» روستای کردر رضوی از استان هرمزگان در رشته پاسداشت دهه کرامت و کانون «سیدالشهدا» از روستای شهوار استان هرمزگان در رشته نمایش در طرح ملی فهما رتبه برتر را کسب کردند.

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری موعود روستای روتان شهرستان سیریک نیز در رشته( پاسداشت دهه ولایت و امامت) در جایگاه شایسته تقدیر ویژه و چهار کانون فرهنگی هنری  « سادات روستای گورزانگ میناب، نورالثقلین جاسک، شهدای جوزان میناب و عبد صالح میناب  نیز جز ۲۰ کانون با بالاترین معدل امتیاز بوده اند و کانون های علویون رودان، حضرت زهرا(س) بندرعباس و سجادیه میناب نیز در جایگاه شایسته تقدیر قرار گرفتند.

کمالی زرکانی گفت: رویداد ملی «فهما» سال گذشته در قالب شاخص‌های هشت گانه «قرآن و عترت، شبکه سازی و ساماندهی، هنر متعالی، کتاب و کتابخوانی، مناسبت های ملی و مذهبی، فضای مجازی و رسانه، غنی سازی اوقات فراغت و خلاقیت و نوآوری» با هدف ارزیابی و رتبه‌بندی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در ارزیابی سال 97 نیز در بین سه استان شایسته تقدیر ویژه قرار داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز