رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس خبر داد:

اهدا ۷۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند کمیته امداد منطقه یک بندرعباس

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۲۳۹۸
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: با همکاری مراکز نیکوکاری و مشارکت خیرین در قالب مرحله دوم پویش ملی "ایران همدل"، تعداد 700 بسته معیشتی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین فخاری در این خصوص گفت: در قالب مرحله دوم پویش ملی"ایران همدل" با همکاری مراکز نیکوکاری و مشارکت خیرین، تعداد 700 بسته معیشتی به ارزش 175 میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت این نهاد در مناطق روستایی شهرستان بندرعباس اهدا شده است.

وی ارزش هر سبد مواد غذایی اهدایی را 250 هزار تومان اعلام کرد و افزود: اقلام موجود در هر سبد معیشتی شامل برنج، روغن، انواع حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، سویا و تن ماهی بوده که با رعایت تمامی مسائل بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا بین نیازمندان توزیع‌شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس، با تأکید بر اینکه سبدهای کالای اهدایی با اولویت خانواده‌های ایتام و نیازمندان ساکن در مناطق روستایی و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کووید-19، خانواده‌های ایتام، مستضعفین و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا بیش از پیش نیاز به کمک و حمایت دارند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از مشارکت مردم در برنامه‌های حمایتی کمیته امداد و دعوت از عموم مردم نیک‌اندیش استان و خیرین بزرگوار برای پیوستن به پویش ملی"ایران همدل" اظهار داشت: مردم و خیرین گرامی می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری#07671*8877* یا ارسال عدد 100 به 3000333376 و نصب نرم‌افزار ناب به‌منظور رفع مسائل و مشکلات ضروری ایتام و نیازمندان، در این پویش ملی مشارکت نمایند.

هم‌اکنون چهار هزار و ۳۶۲ خانوار از خدمات حمایتی این نهاد در کمیته امداد منطقه یک بندرعباس بهره‌مند هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز