معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۲۸۲۹
صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، اعلام کرد: ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی توسط متقاضیان در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد عباسی با اعلام خبر فوق افزود: به استناد قوانین و مقررات و اسناد بالادستی از جمله ماده 3 قانون مقررات صادرات و واردات، بند (ت)، ماده 6، ماده 3 آیین نامه اجرایی و مواد 5 و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فرایند جدید صدور کارت بازرگانی تغییر یافت.

وی افزود: در گام نخست متقاضیان ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی خود را در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت انجام می دهند.

عباسی اظهار داشت: درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی بر اساس استعلام از مراجع ذیربط توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه مربوطه بررسی و تایید می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان تصریح کرد: پس از آن نتایج استعلام انجام شده از درخواست متقاضیان به سامانه اتاق بازرگانی به صورت سیستمی ارسال می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی ، تجار و بازرگانان و تمامی متقاضیان صدور و تمدیدکارت بازرگانی از مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن وتجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس خودداری نموده و جهت ثبت نام و تمدید می توانند به نشانی www.ntsw.ir مراجعه نمایند.

نظر شما