مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی قانون کار ویژه اهالی رسانه

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۲۸۵۸
برگزاری دوره آموزشی قانون کار ویژه اهالی رسانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، گفت: این اداره کل آمادگی برگزاری دوره توجیهی آموزشی قانون کار به صورت مجازی برای صاحبان رسانه را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،هادی ابراهیمی در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان افزود: این اداره کل آمادگی همراهی با رسانه های استان را دارد و از رسانه ها می‌خواهیم در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هدف نیز همراه این اداره کل باشند.

وی اظهارداشت: خبرنگاران از درون جامعه بوده و همواره با مردم در ارتباط نزدیک هستند و تلاش آنان در حوزه خبر موجب ارزیابی عملکرد مسئولان بوده و مدیران و تصمیم سازان جامعه را در ایفای وظایفشان یاری می دهند.

ابراهیمی گفت: با توجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا، بسیاری از فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر قرار گرفتند که جامعه هدف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمله کارگران و کارفرمایان نیز از این امر مستثنی نبودند و در این زمینه دولت از طریق پرداخت بیمه بیکاری و تسهیلات، از آسیب دیدگان ناشی از کرونا حمایت کرده است.

در این نشست، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گفت: ارتباط با رسانه بخشی از نگاه و دیدگاه مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است و بعنوان اداره ای است که ارتباط موثر با رسانه ها دارد و پاسخگو است.

معصومه قاسمی بیان داشت: مدیران رسانه ها نیازمند آگاهی در خصوص قراردادهای کاری در حوزه خود هستند که انتظار می رود دوره آموزشی در این زمینه برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز