در پی رسالت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان صورت گرفت:

پیگیری حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری بندرعباس

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۳۲۲۷
پیگیری حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری بندرعباس
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از پیگیری حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری بندرعباس در پی رسالت و ماموریت این اداره کل خبر داد و گفت: بدون شک احقاق حقوق کارگران یکی از مطالبات به حق کارگران است که به دور از هرگونه جهت گیری در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،هادی ابراهیمی روز چهارشنبه در بازدید از رسانه ها  به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: از ابتدای قبول مسوولیت، این موضوع را به عنوان یکی از دغدغه های مهم خود پیگیری کرده ام.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر " کارگر شأن معنوى و انسانى بالایى را در جامعه دارد و ارزش کارگر آنقدر والاست که پیغمبر دست او را بوسید."گفت: یقینا کارگران برای ما از شان بالایی برخوردار هستند و عدم پرداخت حقوق آنها از سوی هر نهاد و سازمانی زیبنده نیست و باید با شرکت های عامل،  برخورد لازم صورت گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه بدون شک پرداخت حقوق کارگران خواسته همه مسولان است از رسانه ها خواست که بحق در این رابطه ورود کنند و هر جا که حق وحقوق پرداخت نشده کارگری از دید بازرسان این اداره کل پنهان مانده را به اداره کار گزارش دهند تا در سریع ترین زمان ممکن این امر توسط این اداره کل پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز