فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبرداد:

کشف آلات موسیقی زیر بار سنگ آهن

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۳۳۱۳
کشف آلات موسیقی زیر بار سنگ آهن
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، تیز هوشی مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس محموله 15 میلیاردی آلات موسیقی قاچاق در پوشش بار سنگ آهن اسفنجی از یک دستگاه کامیون کشف شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار غلامرضا جعفریاظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق کالا در نوار ساحلی روستاهای شهرستان بندرعباس و انتقال به سایر استان های همجوار بلا فاصله تیم عملیاتی تشکیل و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اعزام و بررسی محل،موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون کشنده در نوار ساحلی روستای بوستانو که در حال بارگیری کالای قاچاق بود، شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران در بررسی دقیق از این خودرو موفق به کشف مقادیری آلات و ادوات موسیقی از قبیل:22 دستگاه پیانو ، 140 دستگاه وای فای ، 9 هزارو272 شاخه انواع گل مصنوعی،15 عدد صندلی پیانو به همراه متعلقات،4 کارتن دمام ،یک دستگاه پرکاشن (جاز آلات موسیقی) که به طرز ماهرانه ای در پوشش 27 تن سنگ آهن اسفنجی جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده بنا به نظرکارشناسان 15 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز