استاندار هرمزگان در نشست با معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد:

تقویت حضور ورزشکاران و باشگاه های هرمزگان در رقابت‌ها و لیگ های کشوری

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۳۹۳۸
تقویت حضور ورزشکاران و باشگاه های هرمزگان در رقابت‌ها و لیگ های کشوری
استاندار هرمزگان گفت: ورزشکاران استان هرمزگان در بسیاری از رشته های ورزشی توان حضور در رقابت‌ها و لیگ های مختلف کشور را دارند و باید این مقوله را تقویت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان،فریدون همتی در نشست با معاون امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی مدیریت استان توجه به امر ورزش است، عنوان کرد: حمایت های لازم را از جامعه ورزش و جوانان استان انجام خواهیم داد تا شاهد پویایی و شکوفایی ورزش و جوانان در هرمزگان باشیم.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در راستای گسترش همه جانبه ورزش در کشور شاهد بوده ایم که نشات گرفته از نگاه مثبت دولت به مقوله ورزش است و شاهد یکپارچگی و هم افزایی بین جامعه ورزش هستیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان ظرفیت بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی دارد، اظهار داشت: در صورت ورود و حمایت بخش خصوصی از تیم های ورزشی استان، ورزشکاران این استان در بسیاری از رشته های ورزشی توان حضور در رقابت‌ها و لیگ های مختلف کشور را دارند که می بایست این مقوله را تقویت کرد.

شایان ذکر است؛ در این نشست در خصوص توسعه امکانات ورزشی استان و نیز روند جاری ورزش هرمزگان، زیرساخت‌ها و توسعه ورزش استان و ظرفیت‌های موجود استان در خصوص برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و حضور یک نماینده از استان هرمزگان در لیگ دسته یک فوتبال کشور، مورد تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مقرر شد، استاندار هرمزگان به همراه مجمع نمایندگان استان و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، به زودی جلسه ای را با وزیر ورزش و جوانان، پیرامون زیرساخت های ورزشی، پروژه های عمرانی ملی و استانی، مجموعه ورزشی خلیج فارس، تکمیل سالن ورزشی سام و زال قشم، عملیات اجرایی سالن ورزشی شش هزار نفری بندرعباس، دهکده آبی و ساحلی بندرعباس و ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب و حضور یک نماینده از استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز