استاندار هرمزگان در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان:

یکی از اولویت های اصلی استان،توجه به امر ورزش است

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۳۹۶۳
یکی از اولویت های اصلی استان،توجه به امر ورزش است
استاندار هرمزگان،در دیدار با جمشید تقی زاده معاون پارلمانی و اموراستانهای وزارت ورزش و جوانان گفت:یکی از اولویت های اصلی استان توجه به امر ورزش است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،این دیدار که در دفتر همتی استاندار هرمزگان برگزار گردید در خصوص توسعه امکانات ورزشی استان و نیز روند جاری ورزش هرمزگان،زیرساختها و توسعه ورزش استان و پتانسیلهای موجود استان در خصوص برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و حضور یک نماینده از استان هرمزگان در لیگ دسته یک فوتبال کشور، در این دیدار مورد تبادل نظر قرار گرفت. ️

وی همچنین از تلاشهای امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: حمایت های لازم را ازجامعه ورزش و جوانان استان انجام خواهیم داد تا شاهد پویایی و شکوفایی ورزش وجوانان در هرمزگان باشیم. 

استاندار هرمزگان اظهارکرد: اقدامات بسیار خوبی در گسترش همه جانبه ورزش در کشور شاهد بوده ایم که نشات گرفته از نگاه مثبت دولت به مقوله ورزش است و در فضای ورزش شاهد یکپارچگی و هم افزایی بین جامعه ورزش هستیم. 

وی با بیان اینکه استان هرمزگان از لحاظ پتانسیل ورزشی ظرفیت بسیار خوبی را دررشته های مختلف ورزشی دارد ، اظهارداشت: در صورت ورود وحمایت بخش خصوصی از تیم های ورزشی استان، ورزشکاران این استان در بسیاری از رشته های ورزشی توان حضور در رقابتها و لیگ های مختلف کشور را دارندکه می بایست این مقوله را تقویت کرد. گفتنی است ،

در این جلسه مقرر شد که مجمع نمایندگان استان باتفاق دکتر همتی استاندار هرمزگان و مدیر کل ورزش و جوانان بزودی جلسه ای را باحضور وزیر ورزش و جوانان در تهران پیرامون زیرساخت های ورزشی، پروژه های عمرانی ملی و استانی، مجموعه ورزشی خلیج فارس،تکمیل سالن ورزشی سام و زال قشم ،عملیات اجرایی سالن ۶ هزار نفره بندرعباس، دهکده آبی ساحلی بندرعباس و ورزشگاه ۱۰ هزار نفره میناب وحضور یک نماینده از استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزارشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز