مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان خبرداد:

اجرای طرح آجر به آجر در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۸:۴۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۵۰۵۸
اجرای طرح آجر به آجر در هرمزگان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، در حاشیه کلنگ زنی این فضای آموزشی گفت: این هنرستان در راستای اجرای طرح آجر به آجر و مشارکت خیران با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سید فخرالدین هاشمی افزود: این فضای آموزشی دارای ۶۰۹ مترمربع زیربنا و ۳۰۴ مترمربع ساختمان آموزشی و ۱۶۹ مترمربع کارگاه آموزشی است.

وی بیان داشت: تا مهرماه امسال ۱۸ مدرسه در میناب احداث و تحویل آموزش وپرورش این شهرستان می‌شود که چهار مدرسه افتتاحی مربوط به منطقه هشتبندی  است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۶۷۰ مدرسه غیراستاندارد و تخریبی در استان وجود دارد که برای ایمن سازی آن هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 هاشمی یادآورشد: ۱۷۰ مدرسه تخریبی در هرمزگان در دست بازسازی است که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده از این شمار ۹۰ مدرسه در مهرماه و ۸۰ مدرسه دیگر در دهه فجر آماده و به آموزش و پرورش تحویل داده خواهدشد.

وی یادآورشد: تفاهم نامه ساخت ۲۰۰فضای آموزشی در قالب یکهزار و ۶۹۰ کلاس درس میان استانداری هرمزگان و سازمان نوسازی کشور منعقد شده که این میزان فضای آموزشی تا مهر ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز