مسئول سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان پارسیان خبر داد:

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در آزمون کنکور سراسری

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۶۴۳۲
نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در آزمون کنکور سراسری
مسئول سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان، گفت: به منظور تامین سلامت داوطلبان آزمون سراسری و پیشگیری از بیماری کووید 19 همچنین ارزیابی میدانی از محل برگزاری آزمون، بازدید مشترک بازرسین سلامت محیط و کار شبکه بهداشت از حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در شهرستان پارسیان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،یوسف مقدم افزود: این بازدید با هدف نظارت بر رعایت کلیه موازین و پروتکل های بهداشتی در راستای سلامت شرکت کنندگان در کنکور سراسری و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا صورت گرفت.

وی ابراز کرد: در این بازدید بازرسین بر رعایت فاصله گذاری بین صندلی ها و محل انتظار داوطلبین و همچنین گندزدایی صحیح محیط، صندلی ها و سرویس بهداشتی تاکید کردند.

یوسف مقدم عنوان کرد: می بایست در محل برگزاری آزمون مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح به مقدار لازم موجود باشد و کلیه افراد درگیر اعم از  مراقبین، داوطلبین از وسایل حفاظت فردی استفاده نمایند.

مسئول سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان خاطرنشان کرد: وجود سطل زباله مناسب و پدال دار در راهروها و محل های برگزاری آزمون، فضای فیزیکی مناسب محل آزمون، محل نگهداری سوالات، پارکینک ماشین ها، مجهز بودن سرویس های بهداشتی به صابون مایع و دستمال کاغذی و جمع آوری یا بلا استفاده شدن آبسردکن ها از الزامات بهداشتی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز