به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۲ جایگاه کوچک سوخت شهری در بندرعباس

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۷۸۹۵
بهره‌برداری از ۲ جایگاه کوچک سوخت شهری در بندرعباس
دو جایگاه سوخت کوچک شهری(تک نازله) در آئینی با حضور استاندار هرمزگان، شهردار بندرعباس و سایر مسئولان محلی و استانی به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده در حاشیه این مراسم که همزمان با آغاز هفته دولت برگزار شد، گفت : امسال در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد عمرانی در بندرعباس هستیم.

وی با اشاره به بهره‌برداری از دو جایگاه سوخت کوچک شهری(تک نازله)، افزود: سه جایگاه دیگر نیز پس از رفع موانع و انجام عملیات عمرانی در شهر بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول ادامه داد: از مهمترین مزایای این جایگاه‌های کوچک تک نازله بنزین می توان به کاهش سفرهای درون شهری، دسترسی سریع شهروندان به خدمات ارائه سوخت و نیز تقلیل صف های جایگاه های سوخت اشاره کرد.

شهردار بندرعباس همچنین صرفه جویی در سوخت و انرژی، کاهش آلودگی ناشی از بخارات بنزین در سطح شهرها با توجه به تجهیز این جایگاه ها به سیستم بازیافت سوخت بخارات را جزو دیگر مزایای بهره‌برداری از این جایگاه‌ها عنوان کرد و گفت: هر کدام از این جایگاه‌ها برای چهار نفر به صورت مسقیم اشتغال ایجاد کرده است.

امینی‌زاده با اشاره به سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریالی برای هر کدام از این جایگاه‌ها، بیان کرد: این پروژه‌ها هر کدام در زمینی به مساحت ۲۶۴ متر مربع و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به روش BOLT احداث شده است.

این مقام مسئول در ادامه نیز عنوان کرد: کنترل اتوماتیک از انبار نفت تا توزیع سوخت بنزین در جایگاه و جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت جزو دیگر مزایای بهره‌برداری از این دو پروژه است.

وی در بخش پایانی سخنانش نیز بیان کرد: در مراحل بعدی، تعداد دیگری از این جایگاه‌ها در سطح شهر احداث می‌شود.

اضافه می‌شود، در این جایگاهها پرداخت وجه سوخت از طریق پوزهای نصب شده در تلمبه صورت می‌گیرد که با این روش از هرگونه دستگاری و تقلب در دریافت وجه سوخت جلوگیری خواهد شد.

نظر شما