مدیر بودجه و کنترل هزینه‌های شرکت نفت ستاره خلیج فارس منصوب شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۸۴۹۲
مدیر بودجه و کنترل هزینه‌های شرکت نفت ستاره خلیج فارس منصوب شد
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس طی حکمی «روح الله ذاکری» را به سمت مدیر بودجه و کنترل هزینه‌های این شرکت منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، «محمد علی دادور» مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس از آغاز روند اجرایی تدوین ساختار سازمانی چابک و نظام‌مند با ارائه تاپ چارت سازمانی در این پالایشگاه خبر داد.

وی تصریح کرد: این پروژه با هدف طراحی ساختار جدید، چابک‌سازی و روان‌سازی فعالیت‌های اجرایی، بهبود فرآیندهای مدیریتی و عملیاتی، طبقه‌بندی و ارزیابی مشاغل و تدوین برنامه راهبردی منابع انسانی در قالب برنامه‌‌ای جامع و توسط تیم مشاوران خبره و توانمند ساختار سازمانی آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس برجسته‌سازی فرآیند‌های کلان در راستای تحقق چشم‌اندازها و راهبردها را از اهداف پیاده سازی این طرح عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح سبب تقویت نقش تعیین کننده شرکت نفت ستاره خلیج فارس در فروش فرآورده و حضور قدرتمند در بازارهای ملی و بین المللی خواهد شد.

وی افزود: با تدوین ساختار سازمانی چابک و نظام‌مند، تبیین اهمیت توسعه مستمر کسب و کار و دست‌یابی به ویژگی‌های سازمان برتر بیش از پیش قابل حصول خواهد بود.

دادور در پایان نیز خبر از یک انتصاب جدید در شرکت نفت ستاره خلیج فارس داد و گفت: با بررسی کارشناسانه‌ای که صورت دادیم، امروز آقای «روح الله ذاکری» از نیروهای توانمند هرمزگانی به سمت مدیر بودجه و کنترل هزینه‌های شرکت نفت ستاره خلیج فارس منصوب شد که برای ایشان نیز آرزوی توفیق و خدمت خالصانه را داریم.

نظر شما