مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

کلنگ ساخت ۱۹ واحد آموزشی ایمن در حاجی آباد زده شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۱۷۱۶
کلنگ ساخت ۱۹ واحد آموزشی ایمن در حاجی آباد زده شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: 19 واحد آموزشی مشتمل بر ۲۷ کلاس درس و با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در حاشیه آئین کلنگ زنی ساخت مدارس در بخش احمدی حاجی آباد گفت : در راستای اجرای عدالت آموزشی و پوشش تحصیلی حداکثری در مناطق محروم استان هرمزگان و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، عملیات ساخت 19 فضای آموزشی در بخش احمدی حاجی آباد آغاز شد.

وی افزود: با ساخت این 19 واحد آموزشی، 27 کلاس درس به سرانه کلاس های آموزشی بخش احمدی اضافه می شود و شرایط تحصیل بیش از  600دانش آموز را در فضای آموزشی ایمن فراهم می سازد.

دادی زاده ادامه داد: برای ساخت این فضاهای آموزشی بالغ بر 100 میلیارد ریال هزینه لازم است که با مشارکت بنیاد مستضعفان و اداره نوسازی مدارس هرمزگان تأمین اعتبار می شود. 

مدیرکل اموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: این پروژه در راستای طرح آجر به آجر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد که هدف آن محرومیت زدایی از فضاهای آموزشی و توسعه عدالت آموزشی و نیز فراهم آوردن فضاهای آموزشی ایمن برای دانش آموزان خصوصا مدارس روستایی می باشد.

نظر شما