معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان خبر داد:

قیمت کالای اساسی برای هیات های مذهبی اعلام شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۵۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۲۵۸۵
قیمت کالای اساسی برای هیات های مذهبی اعلام شد
معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان اظهار کرد: برای ایام ماه محرم و صفر پیش‌بینی شده است که کالاهای اساسی مورد نیاز هیئات مذهبی با قیمت مصوب و حتی با کمتر از نرخ مصرف‌کننده به دست این بخش برسد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد عباسی : برای این ایام 750 تن برنج، 657 تن روغن، 657 تن شکر، 50 تن گوشت قرمز و 250تن گوشت مرغ در نظر گرفته شده است که با قیمت مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد و شرایط حمل آن به شهرستانهای مختلف فراهم شده است.

وی ادامه داد: قیمت بسته ده کیلویی برنج 1121 هندی برای هیات مذهبی 145هزار تومان تومان ، هر کیلوگرم شکر67 هزار ریال، گوشت مرغ منجمد 12هزارو 900 تومان ،گوشت قرمز منجمد هرکیلویی 55هزار تومان و قیمت روغن نباتی با طبق نرخ مصوب دراحجام مختلف توزیع می‌شود به‌طوری که قیمت روغن حلب 16کیلوگرمی 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت مصرف‌کننده به دست هیات های مذهبی می‌رسد.

عباسی تصریح کرد: در شهرستانهای برحسب مستندات بارنامه هزینه حمل ونقل با نظر کارگروه تنظیم بازار شهرستان قیمت کالای اساسی برای هیات های مذهبی قابل محاسبه است.

وی ادامه داد: شهرستانهای تابعه نسبت به معرفی عاملین توزیع به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان و شرکت پیشتیبانی امور دام استان اقدام و همچنین عاملین و مباشرین توزیع موظف هستند اطلاعات خرید و فروش خود را درسامانه جامع تجارت ثبت کنند.

عباسی در پایان گفت: هیات مذهبی درصورت نیاز می توانند با معرفی نامه اداره کل تبلیغات اسلامی استان با مراجعه به سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان وهمچنین در شهرستانها با مراجعه به ادارات صنعت،معدن وتجات شهرستانها مراجعه و نسبت به تامین کالای اساسی برای هیات های مذهبی اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز