استاندار هرمزگان در جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان:

دستگاه‌های اجرایی با تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری به تحقق جهش تولید و ایجاد اشتغال کمک کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۲۱:۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۴۰۸۱
دستگاه‌های اجرایی با تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری به تحقق جهش تولید و ایجاد اشتغال کمک کنند
استاندار هرمزگان گفت: خدماتی که به مردم استان ارائه می‌شود، حاصل کار و تلاش مجموعه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان، دستگاه های اجرایی، قضایی، نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی، نیروهای مسلح و ائمه جمعه در استان است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، عنوان کرد: خدماتی که به مردم استان ارائه می‌شود، حاصل کار و تلاش مجموعه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان، دستگاه های اجرایی، قضایی، نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی، نیروهای مسلح و ائمه جمعه در استان است.

وی ادامه داد: در هفت ماه گذشته و در مقابله با ویروس کرونا، شاهد تلاش ویژه مجموعه بهداشت و درمان در استان و ایثارگری مدافعان سلامت بوده‌ایم.

استاندار هرمزگان افزود: مجموعه دستگاه های اجرای هرمزگان با کوشش شبانه‌روزی تلاش دارند در این استان مهم و استراتژیک پاسخگوی مردم بوده و همچنین نقش ملی خود را نیز ایفا کنند.

همتی در ادامه به اهمیت حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل امور برای فعالیت های سرمایه گذاری اشاره کرد و بیان داشت: همه دستگاه ها باید کمک کنند تا در راستای رونق و جهش تولید و همچنین ایجاد اشتغال، فعالیت های سرمایه گذاری در استان شکل بگیرد.

وی گفت: دستگاه های اجرایی استان با ابتکار و خلاقیت و کار جهادی، سرعت بخشیدن به امور و شتاب در روند اجرای طرح ها و پروژه های مختلف را پیگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز