مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان خبرداد:

پرداخت ۳۰ درصد مزد شغل اولی های هرمزگان توسط دولت

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۴۲۳۰
پرداخت ۳۰ درصد مزد شغل اولی های هرمزگان توسط دولت
مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ۳۰ درصد مزد شغل اولی‌ها در هرمزگان به مدت یک سال توسط دولت به کارفرمایان پرداخت می‌شود.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،هادی ابراهیمی با بیان اینکه طرح پرداخت یارانه دستمزد به عنوان یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال است و با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی پایدار اجرا می‌شود، افزود: با توجه به شرایط رکود، این یک فرصت مناسب است که بستر آن فراهم شده و روسای شهرستانها باید از آن در راستای ایجاد اشتغال برای شغل اولی ها استفاده کنند.
 
وی طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار و طرح اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را از دیگر برنامه  دولت در اجرای سیاست های فعال بازار کار نام برد که ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال متقاضیان کار است.
 
مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، در ادامه بر صیانت از نیروی کار و کاهش حوادث تاکید کرد و گفت: آموزش و آگاهی بخشی در این زمینه مهم است و رویکرد بازرسان کار به مدیران بنگاههای تولیدی در مرحله اول حمایتی و ارشادی باشد و  در شرایط کنونی به حفظ بنگاهها کمک شود.
 
ابراهیمی ، رصد مسائل کارگری و جلوگیری از تنش های کارگری، بازرسی های مستمر از کارگاهها، ساماندهی مشاغل خانگی، مهارت آموزی، حفظ وضع اشتغال موجود، حل مشکلات بنگاههای اقتصادی آسیب دیده از کرونا، کاهش حوادث ناشی از کار را از برنامه هایی ذکر کرد که روسای شهرستان باید به آن توجه داشته باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز