فرمانده انتظامی استان خبرداد:

۲۴تن روغن خوراکی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۴۳۲۴
۲۴تن روغن خوراکی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان،از کشف 24 هزار و 950 کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق به ارزش 17میلیارد ریال در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری  در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز ، مأموران مستقر در ایست و بازرسی "چغازردی" شهرستان میناب، در حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودرو 24 هزارو 950 کیلوگرم روغن خوراکی فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان 17 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، قاچاق را برای استان و کشور تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز