ساعاتی پیش؛

دفتر انجمن خرمای هرمزگان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۴۳۶۵
دفتر انجمن خرمای استان هرمزگان به عنوان یکی از تشکل های زیر مجموعه اتاق بازرگانی بندرعباس ساعتی پیش با حضور فرخی رئیس انجمن ملی خرمای کشور، صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس، قاسمی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، دکتر رضایی دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس و اعضای هیات رییسه انجمن خرمای بندرعباس و دیگر مدعوین افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، محمدرضا صفا در این مراسم گفت : در جایی که قرار است کار انجام شود اتاق بازرگانی خود را مسئول میداند.

وی با اشاره به اینکه  یکسالی از سکانداری هئیت جدید نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس می گذرد ، ادامه داد :  در این مدت اقداماتی چون ساماندهی کارتهای بازرگانی و رشد 36 درصدی آن، راه اندازی دفتر انجمن خرمای بندرعباس ، خرید و تجهیز دفتر مستقل نمایندگی اتاق بازرگانی بندرعباس در بندرلنگه ، راه اندازی شعبه گواهی مبدأ در گمرک شهید باهنر  انجام شد.

صفا در بخش دیگر سخنان خود  از دیگر اقدامات در یک سال گذشته به عضویت در شوراها و کارگروه های مهم  اقتصادی ، برگزاری نشست های تخصصی و تلاش برای برداشتن موانع دست و پا گیر در حوزه تجارت و بازرگانی از جمله حرکت های سنجیده و درستی بوده که برداشته شده است، اشاره کرد ‌.

 

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

نظر شما