رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از طرح‌های ملی در مناطق آزاد کیش و قشم:

صادرات ۱۳۴ میلیارد دلاری از مناطق آزاد و ویژه بیانگر آغاز تحرکی جدید در این مناطق است

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۶۶۱۶
صادرات ۱۳۴ میلیارد دلاری از مناطق آزاد و ویژه بیانگر آغاز تحرکی جدید در این مناطق است
رئیس جمهور، صادرات 134 میلیارد دلاری از مناطق آزاد و ویژه کشور طی سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید را بیانگر آغاز تحرکی جدید در این مناطق برشمرد و از استانداران و مدیران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خواست همه تلاش خود را برای تسهیل سرمایه گذاری در این مناطق بکار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری رسمی از 11 طرح در منطقه آزاد کیش و 14 طرح در منطقه آزاد قشم گفت: در شراط تحریم، فعال کردن سرمایه های اقتصادی کشور بیش از پیش یک ضرورت است.

رئیس جمهور گفت: ایران اسلامی با داشتن منابع بسیار عظیم، آب و هوای متنوع و شرایط سهل برای سرمایه گذاری، برای سرمایه گذاران مکانی ارزشمند و جذاب است و همه استانداران و مدیران مناطق آزاد و ویژه این آمادگی را دارند که سرمایه های داخلی و خارجی را جذب کنند.

دکتر روحانی با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به سران قوا برای تقویت تولید در کشور و رفع موانع گفت: باید همه امکانات لازم را در اختیار سرمایه گذار بگذاریم و موانع تولید را در سال جهش تولید برداریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شرایط تحریم اقتصادی می توانند نقش بسیار ارزشمندی را در حل مشکلات بانکداری، بیمه و انبارداری  ایفا کنند، تصریح کرد: از آغاز دولت تدبیر و امید تاکید بر این بوده است که مناطق آزاد باید از مناطق وارد کننده به مناطق صادرکننده و جذب گردشگر داخلی و خارجی تبدیل شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز